CURS PIPING DESIGN

EnginyersBCN-2
LOGO_CES_GREMIO_CALDERERIA-5
Gremi-Logo-Catala 2020-2

Curs de Piping Design organitzat conjuntament amb el Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona – ENGINYERS BCN.

Té una durada de 16 hores i l’impartirà el Sr. Gustau Garcia, Enginyer Tècnic Industrial i Director Tècnic de l’empresa proveïdora recomanada del Gremi, Catalonia Engineering Solutions.

Objectius del curs:

Dissenyar, calcular y elaborar tota la documentació tècnica necessària pel correcte disseny dels diferents sistemes i equips que intervenen en una planta industrial.

Inscripcions presencials i en línia.

Durada:

16 hores lectives

Lloc:

Aula 1, 3a planta del Col·legi

Consell de Cent, 365 ;  08009 BARCELONA

Dates i horaris:

26 d’octubre, 2, 4 i 9 de novembre de 2020

De 16 a 20 hores

Els agremiats no col·legiats gaudeixen del mateix preu amb descompte que els col·legiats. Per a poder aplicar el descompte si no està col·legiat caldrà que formalitzi la inscripció des de l’enllaç ALTRES INSCRIPCIONS + ACCÈS PER NO COL·LEGIATS i que enviï un correu electrònic a formacio@ebcn.cat posant en còpia al gremi (gremi@gremicaldereria.com), indicant la seva condició d’agremiat. També pot contactar telefònicament amb el Departament de Formació al 934961420.

Trobarà tota la informació entrant al següent enllaç  Curs Piping Design ENGINYERS BCN