CURS PIPING DESIGN-Inici 7 de novembre de 2023

17/07/2023

Nova edició del Curs de Piping Design, organitzat conjuntament amb el Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona – ENGINYERS BCN.

Té una durada de 16 hores i l’impartiran els Srs. Javier Lorenzo i Jordi Garcia, Responsables de projectes a l’empresa proveïdora recomanada del Gremi Catalonia Engineering.

Objectius del curs:

Dissenyar, calcular i elaborar tota la documentació tècnica necessària pel correcte disseny dels diferents sistemes i equips que intervenen en una planta industrial.

Format:

Videoconferència

Durada:

16 hores lectives

Dates i horaris:

7, 14, 15 i 20 de novembre de 2023

De 16 a 20 hores

Els agremiats no col·legiats gaudeixen del mateix preu amb descompte que els col·legiats. Per a poder aplicar el descompte si no està col·legiat caldrà que formalitzi la inscripció des de l’enllaç “ALTRES INSCRIPCIONS” + “ACCÉS PER NO COL·LEGIATS” i que enviï un correu electrònic a formacio@ebcn.cat posant en còpia al gremi (gremi@gremicaldereria.com) indicant la seva condició d’agremiat. També pot contactar telefònicament amb el Departament de Formació del Col.legi al 934961420.

Trobarà tota la informació entrant al següent enllaç el Curs de Piping Design ENGINYERS BCN