Plaça Josep Moragues 1, 3ª Planta Nau Minguell, 08301 Mataró, Barcelona

+ 34 93 655 55 57

VYNCKE, S.L.

VYNCKE dissenya i construeix centrals energètiques industrials on utilitza biomassa i residus industrials classificats per generar energia neta. La nostra gamma de solucions inclou calderes de vapor, calderes d’aigua calenta, calderes d’oli tèrmic, generadors de gas calent, plantes de cogeneració i plantes amb diferents fonts d’energia al rang d’1 a 100 MWth o d’1 a 20 MWe.

VYNCKE brinda solucions al sector agroalimentari, de la fusta i, en general, a tots els consumidors d’energia industrial de qualsevol part del món que vulguin reduir la petjada de carboni i prescindir dels combustibles fòssils. Cada solució es fa a mida segons les necessitats específiques de cada client.

Cada any, 4300 referències repartides per cada racó del món es beneficien d’un segle d’artesania i qualitat des que Louis VYNCKE va fundar l’empresa el 1912, i cada any aquesta xifra va creixent. L’empresa —la seu i tradició de la qual es troben arrelades a la província belga de Flandes Occidental— també té presència al Brasil, Alemanya, la República Txeca, Espanya, la Xina, Tailàndia i Malàisia. Actualment, és dirigida per la quarta generació de la família. Diferents sectors industrials per tot el món, fins i tot a les zones més remotes, poden reduir a zero la seva petjada de carboni si opten per les tecnologies VYNCKE per convertir residus o biomassa en energia neta.