Travessía Prat de la Riba, 116, 08849 Sant Climent de Llobregat, Barcelona, España

SCI – Servicios de Control e Inspección, S.A.

SCI, empresa líder independent en serveis d’Inspecció, Control i Certificació Tècnica, creada el 1985, amb un capital humà de 500 treballadors, la majoria professionals acreditats amb amplia experiència en els camps de la seguretat i la qualitat industrial, i conta amb una solida estructura empresarial que garanteix una atenció personalitzada i immediata a través d’una amplia xarxa de delegacions en totes les comunitats autònomes. Laboratori metal.lúrgic.

SERVEIS:
-Inspeccions periòdiques reglamentaries,
-Certificació d’equips segons Directiva 97/23 d’Equips a Pressió.
-Homologació de Procediments de soldadura i qualificació de soldadors
-Seguretat de Màquines segons RD1215/97
-Laboratori Metal•lúrgic: Assajos mecànics (traccions, resiliències, …), Anàlisis Químiques (laboratori i in situ), Metal•lografia (macrografia, micrografia, anàlisi de fallada).
-END: Radiografia Industrial (convencional i digital), Ultrasons (convencional i Automàtic), Termografia, Inspecció visual, Verificació d’aliatge, Líquids penetrants, Partícules magnètiques, Endoscòpia.

ACREDITACIONS:
UNEIX –EN ISO 17020
Entitat de inspecció tipus A (ENAC 12/EI 009).
Organisme Notificat i Organisme de Control (ENAC OC-I/035).
• UNEIX –EN ISO 17025
Assajos No Destructius (ENAC 67/LI 101).
Assajos Mecànics (ENAC 67/LI 102).
• UNE-EN 9100:2003
Assajos No Destructius per al Sector Aeronàutic (LLOYDS SGI 6000752 /SGI 1060050).
• UNE-EN 473 / UNE-EN ISO 9712
Empresa homologada per CERTIAEND per a la impartició de formació de Nivell I, Nivell II (Directe) i Nivell III en Radiografia Industrial, Ultrasons, Partícules Magnètiques, Líquids Penetrants i Inspecció Visual.
• SNT-TC-1A
Empresa capacitada per a la impartició de formació de Nivell I, Nivell II (Directe) i Nivell III segons SNT-TC-1A, en Radiografia Industrial, Ultrasons, Partícules Magnètiques, Líquids Penetrants, Inspecció visual, Fugides i Corrents Induïdes.

Organisme de control: José Ángel Milena Ordóñez
Laboratori metal•lúrgic: Antonio García Martínez